Jos saisin valita yhden supertuottajan ominaisuuden, minulle olisi täysin selvää, mikä se olisi. Se olisi täydellinen tapa muistaa kaikki. Muistaa mitä piti muistaa ja mistä kaikki tärkeät asiat löytyvät. Minulle nimittäin liian useasti käy niin, että unohdan. Lahjakkain olen unohtamaan sen, mihin laitoin kännykkäni. Myös avaimet, kello, lompakko ja kaikki koulupaperit ovat usein kadoksissa. Lasken ne vain usein kädestäni, enkä niitä etsiessäni muista ollenkaan, mihin ne laskin.

 

Unohtelu on erittäin ärsyttävä ja huono piirre. Siitä ei ole muuta kuin haittaa. Teen koulujutuista ja projekteissa usein paljon listoja siitä, mitä minun pitää muistaa tehdä, koska muuten ne jäävät tekemättä. Ilman niitä olisin todennäköisesti aivan hukassa. Tämä ominaisuuteni huolestuttaa minua, koska tuottajan työssä on tärkeää, että hallitsee monta asiaa yhtä aikaa. Miten pystyn hallitsemaan kaikkia hoidettavia asioita, jos unohdan mitä piti hoitaa?

 

Ensimmäinen askel parempaan suuntaan on kuitenkin tiedostaa omat ongelmansa. Ehkä nyt, kun tiedän unohtavani asioita helposti, kiinnitän enemmän huomiota asioiden muistamiseen, silloin kuin se on välttämättömän tärkeää. Kännykän unohtelusta en kuitenkaan todennäköisesti koskaan pääse eroon.